خدا خودت کمکم کن
 
درباره وبلاگ


سلام دوستای خوبم ممنون که به کلبه عاشقونه من قدم گذاشتین امیدوارم بازم شما رو عاشق تر از روزای قبل اینجا ببینم با تشکر
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 71052
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 150
تعداد آنلاین : 1

onLoad and onUnload Example

<-PollName->

<-PollItems->

عشق و باز هم عشق
عشق و احساس هه در قلب من است





گاهی دلم واسه بچگی هام تنگ میشه

واسه میدون خاکی پشت خونمون

واسه توپ پلاستیکیم

واسه خاک بازی کردن

واسه لباسای همیشه خاکیم

واسه ماشین اسباب بازیم

واسه همه چی که تو بچگی داشتم و الان ندارم

ولی الان فقط یه چیز دارم

دلتنگی...

واسه هیچ کس و همه کس

خدااااااااااااا

چرا اینقدر زود دیر شد

چرا زود بچگیمو ازم گرفتی

چرا؟؟

بزرگ بشم که چی بشه

دلتنگی نصیبم بشه؟

من بزرگ شدنو اینجوری با تنهایی دوست ندارم

خودت کمکم کن

 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 11 خرداد 1390برچسب:, :: 23:38 ::  نويسنده : محسن